Proponujemy wymianę istniejącego oświetlenia opartego na tak zwanych grubych świetlówkach na nowoczesne oprawy oparte na świetlówkach T5 z wysokiej jakości rastrem oraz elekronicznym statecznikiem. Więcej.
Temperatura światła 4000 K – neutralne światło dzienne. Doskonale harmonizuje z oświetleniem naturalnym i daje efekt o 20% lepszego odbioru jakości światła. Więcej.
Czy wiesz, że jednym z najczęstszych pomysłów rodziców na pierwszych zebraniach klasowych jest modernizacja istniejącego oświetlenia w szkołach? Więcej.
Oświetlenie pomieszczeń dydaktycznych powinno zapewnić wygodę widzenia. Poprzez wygodę widzenia rozumiemy zdolność rozróżniania szczegółów bez nadmiernego zmęczenia wzroku.
Bardzo ważne jest również zapewnienie dobrych warunków pracy uczniom i nauczycielom, tak aby sprawnie wykonywali czynności gdzie wymagane jest duże skupienie np. czytanie, pisanie.
Dlatego, aby praca w pomieszczeniach dydaktycznych była zarówno efektywna jak i przyjemna należy zastosować odpowiednie do tego oprawy oświetleniowe.
Oświetlenie pracowni tematycznych powinno zapewnić być w pełni dostosowane do specyfiki prowadzonych w nich zajęć. Poprzez dostosowanie rozumiemy uzględnienie odpowiedniej barwy światła oraz jego specyficznych cech np. odwzorowanie barw czyli dobranie oświetlenia o odpowiednio wysokim wskażniki Ra .
Nasz konslutant udzieli pomocy w doborze oświetlenia do pracowni komputerowych, plastycznych czy zajęć praktyczno technicznych.
Oświetlenie pomieszczeń dydaktycznych powinno zapewnić wygodę widzenia. Poprzez wygodę widzenia rozumiemy zdolność rozróżniania szczegółów bez nadmiernego zmęczenia wzroku.
Bardzo ważne jest również zapewnienie dobrych warunków pracy uczniom i nauczycielom, tak aby sprawnie wykonywali czynności gdzie wymagane jest duże skupienie np. czytanie, pisanie.
Dlatego, aby praca w pomieszczeniach dydaktycznych była zarówno efektywna jak i przyjemna należy stworzyć odpowiednie do tego warunki.
Oświetlenie pomieszczeń dydaktycznych powinno zapewnić wygodę widzenia. Poprzez wygodę widzenia rozumiemy zdolność rozróżniania szczegółów bez nadmiernego zmęczenia wzroku.
Bardzo ważne jest również zapewnienie dobrych warunków pracy uczniom i nauczycielom, tak aby sprawnie wykonywali czynności gdzie wymagane jest duże skupienie np. czytanie, pisanie.
Dlatego, aby praca w pomieszczeniach dydaktycznych była zarówno efektywna jak i przyjemna należy stworzyć odpowiednie do tego warunki.